tiistai 23. elokuuta 2011

All day, all night...

Mun aamu ei menny ihan putkeen, muistan sen niin elävästi et eilen illasta laitoin herätyskellon soimaan 8.30, mut kappas vaan mun puhelin irtisano meijän sopimuksen ja päätti mennä rikki yön aikana. Heräsin ja mulla oli jotenki outo fiilis, ei väsyttäny yhtään ja olin tosi pirtee mut koska mä en todellakaan oo aamuihminen, tää tuntu oudolta. Katoin kelloa ja kerkesin just nähä et se on 9.42 ja sitten puhelin päästi surkeen pienen äänen ja sammu, enkä saanu sitä enää päälle. 11 minuuttia myöhemmin istuin koulun pihalla ja kirosin kuinka kamalalta näytän. En myöhästyny, kiitos siskoni joka halus iloisesti heittää mut kouluun (or not) mut kärsin koko päivän enkä jaksanu keskittyy yhtään mihinkään.
 Kaks viimestä tuntia oli köksää, tehtiin kesäkurpitsa teeleipiä(?) ja marjakiisseliä, meijän lopputulos oli juustoista teeleipää ilman sitä kesäkurpitsaa ja tooosi sokerista kiisseliä. Nams!

Päivän ainut hyvä asia oli se että tanssi alko vihdoinkin! Meijän ryhmä on kauheen iso, sali meinas loppua kesken ja oli tosi huono ilma, kaikki tyyliin läähätti ja tanssi meikit levinneinä mut ei se mitään. Voin rehellisesti sanoo että en osannu kyllä paljon mitään mut kyl se tästä lähtee.

ps. 60 lukijaa?!?! :o

3 kommenttia:

Sony a290
Sony 18-55 f/3.5-5.6
Tamron 55-200 f/1:4-5.6 MACRO
Samyang Fisheye f/3.5
Sony 50mm f/1.8

+kolmijalka ja kaukolaukasin
Muokkaan kuvat photofiltrellä!