maanantai 15. elokuuta 2011

Friends

Multa pyydettiin että esittelisin mun kaverit, koska niiden naamoja näkyy täällä aika paljon ja on teistäkin varmaan kiva yhdistää nimi ja kasvot!

Nella 
 Nellaan tutustuin tosi pieninä kun ne muutti tohon naapuriin, tais olla joskus ennen eskaria. En oikeestaan muista miten se lähti että meistä tuli kavereita, koko kadun lapset aina leikki yhessa joten siitä jotenkin. Nella on mua siis vuoden vanhempi. Me tehään ihan erilaisia juttuja kun mun muitten kavereitten kanssa mut se on just hyvä! Nelska on ihana <3
Nellan blogiin pääset tästä.

Mona ja Rossi
Nää kaks tyttöä on ehkä ne parhaimmat kaverit joitten kanssa tekstaan ja puhun joka ikinen päivä. Se on tosi outoo et just me kolme ollaan hyviä kavereita, oltiin ykkösellä samalla luokalla ja minä ja Mona kiusattiin rossia ja kaikkia muitakin. Mona kuitenkin muutti kakkosella pois, tosin vaan tonne 9 kilometrin päähän mut ei me enään vietetty aikaa keskenämme. Siitä lähtien minä ja rossi (eli essi mut sitä on aina sanottu rossiksi) ollaan oltu kavereita. Viime kesänä Mona tuli takas näihin meijän porukoihin, nähtiin tietty aina kaikkien synttäreillä ja oltiin yhtä sekasin ku aina ennenkin, mut kesällä me taas tutustuttiin uudestaan. Talvi meni siinä että oltiin AINA kolmisteen! Minä ja rossi ollaan oltu samalla luokalla ja Mona eri koulussa, mut nyt seiskan lopussa se vaihto samaan kouluun kun me, ei samalle luokalle mut rinnakkaiselle. Eli nyt nähään joka päivä ja ikinä ei oo tylsää!
Rossin blogiin pääset tästä.

Venla ja Sara
Venla tuli meijän luokalle joskus ykkösellä, koulut oli alkanu jo ja itseasiassa Venla oli yks niistä keitä me Monan kanssa kiusattiin, kauheeta... Nyt kun yläaste alko niin ollaan vietetty paljon aikaa yhessä ja no siitä voi sanoo yhen asian, Venlalla on maailman ihanin nauru!
Venla
 Sara oli yläasteen alussa ihan randomi, päästiin siis samalle luokalle mut ei puhuttu mitään pitkiin aikoihin, mut jotenki alettiin vaa juttelee ja liikuttiin kuitenki samoissa porukoissa, Sara on maailman sulosin ja huolehtivaisin ihminen!
Minä, rossi, Sara
Venla, Sara, Mona
Minä, Venla, Mona

Saran blogiin pääset tästä.

On tietty muitakin keitten kanssa vietän aikaa mut noi viis on tällä hetkellä ne keitten kanssa oon ollu paljon, mulla on maailman parhaat kaverit

2 kommenttia:

Sony a290
Sony 18-55 f/3.5-5.6
Tamron 55-200 f/1:4-5.6 MACRO
Samyang Fisheye f/3.5
Sony 50mm f/1.8

+kolmijalka ja kaukolaukasin
Muokkaan kuvat photofiltrellä!