maanantai 1. elokuuta 2011

The best summer of my life

Järkytyin ku tajusin et kesälomaa on jäljellä 10 päivää, mitä mä oon muka tehny nää kuukaudet? Alkaako teillä mones päivä muuten koulut, täällä 11... Nyt oon testaillu tota uutta objektiivia, 10 000 kuvaa meni täyteen tossa kamerassa eli oon puolen vuoden aikana ottanu niin paljon kuvia, hups!
Rossi ja mona oli meillä yötä pari päivää sitte, tultiin just siihen tulokseen et nää yökyläilyt tulee kalliiks, meil meni yli 10e johonki niin turhaan, sipsii ja limuu ja jotain muuta.
Mun kuntoiluprojektin pitäis alkaa tänään, koska nythän on elokuu, ainakaa syömisen puolesta ei oo menny kauheen hyvin, koko kesäloman oon vetäny jotain grilliruokaa ja ranskalaisii, mut hei nyt on kesä!

ps. käykää kattoo arvonta !

8 kommenttia:

  1. Joo et oo ainut kenellä kesä on vaa menny ja hups onki elokuu :D Ootan innolla lukioo mut samaan aikaan oon tosi hermostunu koko opiskelusta... x)

    VastaaPoista
  2. Ekan kuvan mekko on IHANAAAAAA <3<3<3<3

    VastaaPoista
  3. Nella, kiitos <3
    Miksu, jep no kyllä se hyvin menee!
    -siri-, oi kiitos! (:

    VastaaPoista
  4. Meiän koulu alkaa vast 16. päivä :)))

    VastaaPoista
  5. kivoja kuvia :) Kivan kokosiakin!


    http://mymind-sini.blogspot.com/

    VastaaPoista

Sony a290
Sony 18-55 f/3.5-5.6
Tamron 55-200 f/1:4-5.6 MACRO
Samyang Fisheye f/3.5
Sony 50mm f/1.8

+kolmijalka ja kaukolaukasin
Muokkaan kuvat photofiltrellä!