sunnuntai 31. maaliskuuta 2013

MORNING

 Hyvää huomenta! Oon just kohta lähössä julialle yöks, heräsin kympin jälkeen enkä oo vieläkään kunnolla ees noussu sängystä joten kiire tulee. Käytiin eilen sukuloimassa ja muutenkin pyörähtää Lahdessa pitkästä aikaa, sain vihdoin ja viimein hankittua testaukseen noi paljon puhutut dr. denimit! Ensivaikutelma on ainakin tosi hyvä koska noi on niin mukavat päällä, oon kuullu paljon hyvää mutta myös jonkun verran huonoa, onks teillä kokemuksia ja mitä ootte tykänny? Kenkiä lähin oikeestaan alunperin metsästää ja noi ihanat pitsiset ballerinat löyty dinskosta, nyt voin hyvillä mielin lähtee espanjan lämpöön♥
Havahduin muuten eilen että mä oon kirjotellu tänne blogiin ja niihin vanhempiin jo yli neljä vuotta, selasin koko illan läpi vanhoja tekstejä ja kuvia, kyllä huomaa itekkin kuinka paljon sitä on neljän vuoden aikana kasvanu ihan joka tavalla! Nyt mä ja mun leijonanharja lähetään kohti perttilää, hyvät loppulomat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sony a290
Sony 18-55 f/3.5-5.6
Tamron 55-200 f/1:4-5.6 MACRO
Samyang Fisheye f/3.5
Sony 50mm f/1.8

+kolmijalka ja kaukolaukasin
Muokkaan kuvat photofiltrellä!