torstai 27. syyskuuta 2012

The first five of days of the week are always the hardest

Hei moi mitäs teille kuuluu! Mulle kuuluu ainaki tosi hyvää vaikka vähän väsyttää, en oo vieläkään selvinny tästä mysteeriflunssasta mikä onkaan (enkun kokeessa hiljanen luokka + nuhanen minä = nolotti). Kaks koetta takana ja öö.... kuus jäljellä joten wish me luck, nytkin noi yhteiskuntaopin kirjat kummittelee tossa vieressä. Kiharsin tänään aamulla hiuksia yli puol tuntia ja niistä nyt tuli semmoset perus sekasikiökiharat mutta yleensä ne asettuu ihan kivasti, nyt oli niin kostee ilma ettei niistä ollu koulussa enää mitään jäljellä!
Mua harmittaa myös ihan sikana etten lähteny jollekki hienolle kuvausreissulle tonne kauemmas missä oli ihania peltoja ja sairaan hienot auringonlaskut, nyt on pimeetä kun herään ja pimeetä kun tuun kotiin. Huomenna kutsuu vappulahooooodz ja lauantaina lahti!

ps. Ainiin alkakaas seurailla mua myös instagrammissa (saijaaaaaa) jonne päivittelen ehkä enemmänkin, tänne en niitä kuvia laita koska mua ärsyttää ne muutenkin niin paljon. 

2 kommenttia:

Sony a290
Sony 18-55 f/3.5-5.6
Tamron 55-200 f/1:4-5.6 MACRO
Samyang Fisheye f/3.5
Sony 50mm f/1.8

+kolmijalka ja kaukolaukasin
Muokkaan kuvat photofiltrellä!