keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Tallinna

Heippa taas pitkästä aikaa! Meillä ei oo netti toiminu pariin viikkoon lähes ollenkaan enkä oo jaksanu alkaa puhelimen kautta vääntää postauksia joten tän takia mun koneelta löytyy lähemmäs 600 muokattua kuvaa viime päiviltä eli nyt on paljon postauksia tulossa. Lähettiin tosiaan viime perjantaina äitin kanssa Tallinnaan pariks päivää, toi matka oli oikeestaan mun synttärilahja oli kyllä tosi kiva reissu!
Lähettiin aamulla puol ysin aikoihin kohti Helsingin satamaa, mä tykkään jotenkin tosi paljon laivamatkoista! Matkaan meni se pari tuntia ja oltiin yhen aikoihin sitten jo Tallinnassa.
Oltiin yks yö Tallink Spa & Conference hotellissa, toi oli kyllä tosi hieno hotelli josta löyty kans kivat kylpylätilat ja muuta!
Heitettiin vaan tavarat hotellille ja lähettiin heti keskustaan päin, kierreltiin parit kaupat ja alettiin sitten ettii ruokapaikkaa. Oon halunnu tosi kauan käydä Vapianossa ja se tuli ekana vastaan joten mentiin sitte sinne. Oli kyllä mun mielestä tosi kiva paikka ja ruoka oli kans tosi hyvää, onko muuten Suomen Vapianoissa ruoka samanhintasta kun tuolla tuntu olevan tosi halpaa?
 Perjantaina oli onneks tosi hyvä ilma joten kierreltiin shoppailun jälkeen pari tuntia vanhassa kaupungissa.
 Yks ihana uutuus ton Vapianon lisäks oli tää kuuluisa Frozen Yogurt, ihan sairaan hyvää ja mun mielestä toi on kyllä parempaa kun normaali jäätelö. Tehtiin tota kans eilen ite kotona ja siitä tulossa myöhemmin lisää!
 Oltiin lähössä jo takas hotellille mut päätettiin vielä hypätä tommoseen junaan joka meni ympäri vanhaa kaupunkia, en olis ite jaksanu kävellä enää yhtään joten toi tuli just hyvään kohtaan.
Illalla käytiin kattoo sen hotellin kylpyläpuoli ja käytiin syömässä jonka jälkeen vaan nukkumaan. Seuraavana aamuna heräiltiin rauhassa ja käytiin aamupalalla(♥) ja kierreltiin vielä parit kaupat ja sitten Suomea kohti.
 Hirveesti mitään en ostellu, ei sillä että olisin oikeesti yhtään mitään tarvinnukkaan. Oikeestaan ainut mitä etin oli joku kiva jumpsuit, ja Terranovasta löysin tollasen aztec-kuvioisen. Samasta kaupasta ostin myös ihan perus hameen joka on tota samaa kuosia, ihan sairaan kivoja molemmat! Bershkasta ostin vielä tosi kivan kukkatopin, yritän laittaa noista parempaa kuvaa joku päivä. Mun viimenen hajuvesi loppu just sopivasti joten laivalta sain vielä ton Escadan Cherry in the airin, se tuoksuu ihan kesältä♥