keskiviikko 30. tammikuuta 2013

MEMORIES

Mun mielestä paras juttu bloggaamisessa on se että kaikki kivat muistot tallentuu tänne, mun kohalla enemmänkin kuvina koska en hirveesti kirjottele. Tää on mulle iha super tärkeetä, alotin mun ensimmäisen blogin neljä vuotta sitten, olin 11-vuotias eli asiat on muuttunu siitä päivästä aika paljon. Neljässä vuodessa valokuvaamisesta on tullu mulle ihan yhtä tärkee harrastus kun tanssista jota oon harrastanu aika saman verran, tykkään oppia uusia asioita valokuvauksesta ja mulle tulee siitä tosi hyvä fiilis. Päädyin tänään selailemaan mun ottamia kuvia joita on vuosien aikana kertyny monia tuhansia, en ollu ihan varma mitä mä etin mut vitsi mitä muistoja löyty neljän vuoden takasista kuvista! 
Mulla peruskoulu päättyy ihan muutamien kuukausien päästä ja olis tulossa vaikka mitä päättötöitä ja isoja kokeita. Yks mulle tärkee juttu on valinnaisen kuviksen portfolio, josta mulla on ollu tosi huono fiilis koska siihen pitäis saada kokoon kymmeniä piirustuksia, maalauksia ja luonnoksia. Mä en tykkää piirtää koska on pakko, mä piirrän ja maalaan just sillon kun tekee mieli ja toi määrä alkaa pikku hiljaa ahdistaa koska mulla on kolme työtä valmiina. Olin melkeen kuus vuotta kuvataidekoulussa, lopetin sen yläasteen alussa ja oon valinnu siihen tilalle sit kaikkia lyhyitä ja pitkiä valintoja mitä kuviksesta on ollu tarjolla. Meille sanottiin et voidaan painottaa jotain asiaa siinä portfoliossa ja mä sain idean että jos pystyisin jotenkin yhdistää mun valokuvia siihen. Tein ennen joulua työn jossa oli kolme kuvaa musta, rossista ja monasta keväällä ja sain siitä työstä tosi hyvän arvosanan. Tykkäisin hirveesti tehä lisääkin semmosia töitä joten toivottavasti keksin jotain ideoita ja saisin kokoon kivan portfolion johon oisin ite oikeesti tyytyväinen koska jollain tavalla kuvis on mulle hirveen tärkeetä, kai siihen vaikuttaa se kuuden vuoden kuviskoulu ja kuinka käytin hirveesti mun vapaa-aikaa siihen että istuin vaan alas ja piirsin. Tää blogi pitää sisällään tosi paljon mulle tärkeitä muistoja, vaikka ne vanhimmat postaukset ei näy niin ne on silti ne tallella. Musta on ihanaa että noin moni jaksaa lukea mun juttuja ja laittaa ihania kommentteja, pääasiassa mä pidän tätä blogia itelleni mut joka ikinen piristävä kommentti vaan tekee tästä jutusta paremman! Te ootte ihania♥

9 kommenttia:

  1. Sun blogi on ihana ja osaat kirjottaa ja kuvata tosi hyvin (: !

    VastaaPoista
  2. Oot yks parhaista tuon ikäsistä valokuvaajista joita oon nähny, monet ottaa wannabe-taidekuvia yms. mutta siun kuvissa on tunnelmaa ja asennetta :) Vaikee selittää mut silti!

    VastaaPoista
  3. Sun juttuja lukis vaikka miten paljon, joten anna tulla vaan myös tekstiä ihanien kuvien lisäksi!!!

    VastaaPoista
  4. Oon lukenu sun blogia alkuajoista lähtien, vuosien mittaan susta on tullut aina vaan parempi kuvaaja! Tykkään sun blogissa siitä että sun postauksessas ei oo kymmnetä samanlaista kuvaa vaan kuvia on tosi monipuolisesti:)

    VastaaPoista
  5. Oi että ,oon nii onnellinen kun löysin tän blogin ! Rakastan sun tyyliäs ♥

    VastaaPoista

Sony a290
Sony 18-55 f/3.5-5.6
Tamron 55-200 f/1:4-5.6 MACRO
Samyang Fisheye f/3.5
Sony 50mm f/1.8

+kolmijalka ja kaukolaukasin
Muokkaan kuvat photofiltrellä!