sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Never believe that things happen for a reason


1. Heräsin yheksän aikoihin vaikka oli sunnuntai, mitä ihmettä. Mun teeriippuvuus on nyt just pahimmillaan, vedän semmoset 4 kuppia teetä joka päivä, se on niin hyvää!
2. Meitä pyydettiin viime viikolla ettii graffiteja ja ottaa kuvia, ne liittyy jotenki siihen comeniusjuttuun ja mä lähin tonne metsien keskelle metsästää ees jotain graffiteja ja kyllähän niitä löyty.
3. Oli niin masentavan näkönen päivä kun lähin kotoota joten pistin sit ees piristävät vaatteet, joku vastaantulija mummo kehu kuinka pirteeltä mä näytän!
4. Päätin myös että nyt alkaa kevät ja kaivoin conssit kaapin pohjalta
5. Loppujen lopuks tulikin tosi kiva päivä, aurinkoki näky muutaman kerran.
6. Nyt illalla äikän projektin lisäks oon käyny riparikuvia läpi, tuli oikeesti ekan kerran kauhee ikävä sinne! Tossa kuvassa on toi muistoteksti jonka mun isonen kirjotti mun raamattuun, haluun takas Sotkamoon

1 kommentti:

Sony a290
Sony 18-55 f/3.5-5.6
Tamron 55-200 f/1:4-5.6 MACRO
Samyang Fisheye f/3.5
Sony 50mm f/1.8

+kolmijalka ja kaukolaukasin
Muokkaan kuvat photofiltrellä!