lauantai 18. kesäkuuta 2011

Good morning Finland!

Otin kesäloman yhdeksi tavoitteeksi tehä kaikki noi haasteet ja toivepostaukset mitä mulle on annettu, joten löysin yhen tosi kivan näin sateisen aamun tylsyyteen tehtäväksi:

Minä elän hyvässä kodissa, hyvässä maassa.

Minulla on ihana perhe, parhaat kaverit, söpö koiranpentu tulossa toisen kaveriksi.

Minä toivon että sade loppuu ja tulee taas kesä 

Minä en ole pitkä tai lyhyt, hyvä missään urheilussa (liittyy ehkä siihen koska en tykkää mistään urheilusta..)

Minua ärsyttää valehtelu, kaksnaamasuus, jos leffa loppuu yhtäkkiä kesken, jos joku syö mun jäätelöt, mur.

Minä osaan piirtää, kuunnella, ommella.

Minä arvostan perhettä ja ystäviä

Minä shoppailen usein ja harvoin, riippuu vähän.

Minua naurattaa liian monet asiat, joskus nauran asioille jotka on tapahtunu vaikka 3 vuotta sitten, saatan alkaa nauraa ilman mitään syytäkin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sony a290
Sony 18-55 f/3.5-5.6
Tamron 55-200 f/1:4-5.6 MACRO
Samyang Fisheye f/3.5
Sony 50mm f/1.8

+kolmijalka ja kaukolaukasin
Muokkaan kuvat photofiltrellä!