maanantai 13. kesäkuuta 2011

Everybody feel this way, and it's ok

Oonko outo, jos mua ei oikeesti haittaa et toi ilma on mitä on? Eilen mun järkytykses selasin talvikuvia ja toivoin et on joulu.. ei näin. Mä vihaan talvee ja nyt on se kesä mitä oon toivonu.
Aamusta lähettiin Rossinkaa rämpimään tonne sateeseen, mikä oli maailman huonoin idea, mun kengät ei oo koskaan ollu nii märät... Käveltiin sit lopulta kaupunkiin, siellä ympäriinsä ja lopuks takas meille ja hoideltiin salaisii bisneksiä. Illasta käytiin hakee koiravauvalle tavaroita, se tulee siis tän viikon sunnuntaina luultavasti!
Loppuillan oon lueskellu kirjaa ja juonu teetä, ja halunnu mun kesäfiiliksen takas. En tykkää täst olosta nyt yhtää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sony a290
Sony 18-55 f/3.5-5.6
Tamron 55-200 f/1:4-5.6 MACRO
Samyang Fisheye f/3.5
Sony 50mm f/1.8

+kolmijalka ja kaukolaukasin
Muokkaan kuvat photofiltrellä!