sunnuntai 5. lokakuuta 2014

Mitä mulle kuuluu?

Ihan sairaan outoa olla täällä taas. Melkeen kaheksan kuukautta sitten päivitin tänne viimeks, ja senkin tekstin oon piilottanu vaan mulle näkyväks koska jotenkaan se ei tuntunu omalta, se oli ehkä enemmän sellanen ''pakollinen'' päivitys koska en halunnu kokonaan lopettaa tätä hommaa. Sen jälkeen eli about viime helmikuun en oo oikeestaan ees avannu koko bloggeria, ja nyt mä oon täällä taas. Ehkä väliaikasesti, ehkä tää teksti tulee jäämään viimeseksi, ehkä palaan taas kaheksan kuukauden päästä, en osaa sanoa. Nyt just tällä hetkellä mun teki mieli jatkaa.
Toisaalta tekis mieli poistaa kaikki vanhat postaukset ja yrittää alottaa kokonaan uudestaan, toisaalta tiedän että aika varmasti katuisin sitä heti joten ainakin nyt ne saa jäädä. En oikeen tiiä mistä voisin ees alottaa, mitä mulle kuuluu näin melkeen vuoden jälkeen?
Oon edelleen lukiossa, nyt kakkosella. Ykkösvuosi meni ihan järjettömän nopeesti, ja niin sitä ainakin sanotaan että tää vuosi menis vielä nopeemmin. Koulu nyt vie suurimman osan ajasta ja arkisin vapaa-ajalla mä tanssin. Nyt syyskaudella käyn kolmella street dance- tunnilla ja kolmessa street salsassa, ja lisäks saatiin meijän ihanien show-tyttöjen kanssa oma shown pienryhmä jonka kanssa ollaan nyt syksyllä väsätty omaa tanssia joka on ollu tosi mahtava kokemus! Toi koko ryhmän muodostus lähti jo viime keväänä ja nyt syksyllä me viis tyttöä saatiin sit vihdoin aikaseksi kysyä että oisko tällanen mahdollista ja olihan se.
Koko tän kaheksan kuukauden aikana tapahtu niin paljon kivoja juttuja, etenkin nyt viime keväänä ja kesänä. En osaa niistä sen paremmin kertoa, onneks mulla on ees kuvia!
 Tällasta, en tiiä miltä jatko näyttää. Tuli vaan niin kova ikävä tätä koko blogihommaa kohtaan, välillä tuntuu et koulun ja tanssin lisäks olis kivaa jos olis vielä joku kolmas juttu. Saa nähdä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sony a290
Sony 18-55 f/3.5-5.6
Tamron 55-200 f/1:4-5.6 MACRO
Samyang Fisheye f/3.5
Sony 50mm f/1.8

+kolmijalka ja kaukolaukasin
Muokkaan kuvat photofiltrellä!