maanantai 3. kesäkuuta 2013

Synttärifiilinkejä

Nyt ei voi kyllä muuta sanoa kun että mulla on takana maailman paras päivä ja mulla on maailman parhaat kaverit ikinä! Vietin tänään tosiaan mun 16-vuotis synttäreitä, aamulla ovikello soi ja juoksin äkkiä suihkusta ja ihmettelin kuka siel näin aikasin on, mona ja rossi ne siellä laulo mulle synttärionnittelut ja  oli kantanu meijän ulkopöydälle hirveen kasan lahjoja ja muffinsseja! En arvannu yhtään mitään ja meinasin alkaa itkee, ihanin yllätys ikinä!
Kolmen aikoihin mentiin tytsyjen kanssa Amarilloon syömään, ihan sika hyvää ruokaa ja parasta seuraa! Sieltä jatkettiin rannalle ja oltiinki siellä loppupäivä, uitiin toiselle puolelle järveä mun uudella uimarenkaalla, ihana rusketus tarttu kans ja varjossa +32 astetta eli ihan täydellistä! 
Sain kans kyllä parhaat lahjat ikinä, monalta ja rossilta löyty uimarengasta, syötävää ja maailman söpöin hello kitty juomapullo, milja julis ja suvi oli koonnu täydellisen selviytymispakkauksen ja pojat anto suklaata ja ruokalapun♥ Ihan loistava synttäripäivä ja oon super onnellinen että mulla on näin ihania ystäviä!

4 kommenttia:

Sony a290
Sony 18-55 f/3.5-5.6
Tamron 55-200 f/1:4-5.6 MACRO
Samyang Fisheye f/3.5
Sony 50mm f/1.8

+kolmijalka ja kaukolaukasin
Muokkaan kuvat photofiltrellä!