tiistai 16. lokakuuta 2012

Lomafiiliksiä

On ollu kyl rennoimmat päivät pitkään aikaan, oon kaks päivää hillunu vaan kotona tekemättä yhtään mitään. Tänään heräilin joskus yhentoista jälkeen ja tein sika hyvää aamupalaa ja luin pitkästä aikaa ihan oikeeta kirjaa. Ei mulla oo mitään suunnitelmia lomalle muutenkaan mut ihan hyvä ehkä välillä olla kotonakin. Seuraavat kaks päivää oon kuitenkin töissä pari tuntia, samaa hommaa kun se kerhonohjaus mut nyt vaan jollain syysleirillä, nyt jos saisin päättää niin en ehkä menis koska haluisin vaan nukkuu kaikki univelat pois mut luultavasti siitä tulee ihan kivaa. Kohta lähen kauppaan ja pidän koko illan Eastwick - maratonin, hyvää loppulomaa ja kouluviikkoa teille jotka ette vielä lomaile

4 kommenttia:

  1. Nätti huivi!(: Mistä?

    VastaaPoista
  2. Olisi kiva jos uudistaisit tätä ulkoasua jotenkin. Tälläisiä näkee nykyään monissa blogeissa.. Ja olisi kiva myös jos muokkaisit välillä kuvia vähän radikaalimmin! Nämä on vain mun mielipiteitä mutta ajattelin sanoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon varmaan pari kuukautta selaillu blogeja ja kehitelly uutta ulkoasua mut ensinnäkään en tiedä millasen haluaisin ja toiseks mulla ei vaan taidot riitä :D en osaa käyttää ees gimppiä millä sais ehkä vähän erikoisemman mutta ehkä joku päivä. Mutta kiitos mielipiteestä (:

      Poista

Sony a290
Sony 18-55 f/3.5-5.6
Tamron 55-200 f/1:4-5.6 MACRO
Samyang Fisheye f/3.5
Sony 50mm f/1.8

+kolmijalka ja kaukolaukasin
Muokkaan kuvat photofiltrellä!