lauantai 3. joulukuuta 2011

Mikä tekee joulun

LAHJAT!
  • En oo koskaan ollu silleen mikään jouluihminen, ennen mua oikeesti ahdisti kaikki joululahjaostokset koska en ikinä keksiny mitään. Tää vuosi on näköjään poikkeus. Suunnittelin kaikki lahjat hyvissä ajoin ennen marraskuuta valmiiks ja tänään juoksin kaikki kaupat läpi ja tadaa, mä oon täysin valmis mitä joululahjojen ostoon tulee.
JOULUKORISTEET
  • Joka ikinen vuosi haluun laittaa ees jotain joulusta mun huoneeseen, pienempänä ripustin aina kaikki koristeet mitä jäi oikeesta kuusesta yli.
VILLASUKAT
  • Vedin koko viime viikon uggeilla joita käytin viime vuonna vähintään -10 asteen pakkasissa. Nyt laitoin sinne sisälle viel villasukat eikä sekään riittäny, miten ajattelin pärjätä esimerkiks siel lapissa hiihtolomalla?
 
JOULUKALENTERIT
  • Joulukalenterit on yhtä tärkee ku lumi jouluaattona. Viime vuonna mulla tais olla yhteensä neljä kalenteria. En tiiä mikä siinä on mut se suklaa niissä euron maksavissa kalentereissa on niin hyvää!

Tykkäättekö te joulusta ? (:

8 kommenttia:

  1. jouluha on melkeimpa vuoden paras juhla! :D ja tää oli ihana postaus♥

    ♥ http://your---smile.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus!! Ps. Tykkään ton muumikalenterin 19. luukun asettelusta.. :D

    VastaaPoista
  3. ihana postaus!! :) Tosta sun bannerista viellä että pitääkö se tiedosto jotenki muuttaa enneku saa ladattuu bloggerii nimittäi mulla se väittää jotai että Kuva on vioittunut tai sen muotoa ei tunnisteta ois tosi kiva jos voisit viel auttaa jos osaat kiitti! :)

    VastaaPoista
  4. Maija, niimpä! Ja kiitos (:

    onkonälkä, kiitos! Oho en oo huomannu ite :D

    Rosa, nyt en kyl tiiä :o mulla se meni kyl suoraan et ei tarvinnu alkaa mitää muuttelee!

    VastaaPoista
  5. MUL ON KANS MUUMIKALENTERI MUT SE ON VAA PIKKUMYY

    VastaaPoista
  6. rakastan joulua! ♥
    wää oon kateellinen sulle, kun sulla on kaikki lahjat jo hankittuna :cc

    VastaaPoista
  7. Kiitos, ihana postaus, tuli itellekin ihan joulufiilis, vaik ulkona onkin niin ankeeta :)Se on välillä niin pienestä kiinni, että saa hyvän mielen!

    VastaaPoista
  8. rosmuuu se on nii söpö se sun kalenteris!

    Anonyymi, minäki ♥ Ja toivottavasti säki saat lahjat hankittua! (:

    Anoyymi, oi kiva jos tykkäsit! (:

    VastaaPoista

Sony a290
Sony 18-55 f/3.5-5.6
Tamron 55-200 f/1:4-5.6 MACRO
Samyang Fisheye f/3.5
Sony 50mm f/1.8

+kolmijalka ja kaukolaukasin
Muokkaan kuvat photofiltrellä!