torstai 10. maaliskuuta 2011

Come on let's stop and hit the dance floor

Tää viikko on menny taas ihan älyttömän nopeesti, just oli maanantai?
Ei oo tapahtunu mitää ihmeellistä, tiistaina tehtiin köksäs silakkapihvejä, lohkoperunoita ja vispipuuroo, ja koska oli naistenpäivä, ni me tytöt saatiin päättää mitä haluttiin tehä. Meil oli sijainen joka ei osannu mitää eikä kattonu yhtää meijän perään joten se oli aika hauska tunti.Tuntuu et kaikki vapaa-aikaki menis kouluun ja koulutehtäviin.Onneks kohta tääki kidutus loppuu pariks kuukaudeks. Näkee kyl et kevät on tulossa, kolmen kilsan koulumatka on nii ihana kävellä läpimärissä uggeissa.. tai sit ei.
 Oon surffaillu netissä ja ettiny kesäks tanssikursseja tai muuta tekemistä ja oon kyl aika pettyny etten oo mitää kivaa löytäny viel. Pari kaverii lähtee Maltalle kielikurssille kesällä, ja niitäki mä oon kuolannu jos vaikka riparikesänä pääsis vihdoinki sinne Englantiin minne oon halunnu vaikka kuinka kauan. Un Dos Tren näytökset on sentää kohta, "2011 kevätnäytökset su 22.5., kenraali la 21.5."
Joo mutta ei täs nyt muuta, palaillaan

Laza Morgan - This Girl

2 kommenttia:

Sony a290
Sony 18-55 f/3.5-5.6
Tamron 55-200 f/1:4-5.6 MACRO
Samyang Fisheye f/3.5
Sony 50mm f/1.8

+kolmijalka ja kaukolaukasin
Muokkaan kuvat photofiltrellä!